Tuesday, February 24, 2009

awak..

AwakHari ni awak nampak serabutSemua orang kutukTapi ada gak hati yang pujiJadi you can always count on me
AwakHari ni awak senyum kat sayaTapi saya buat-buat tak nampakPadahal nak elak dari pengsan…
AwakHari ni awak datang kelas sayaTapi Saya buat bodoh ajerPadahal bumi ni rasa macam dah tak cukup graviti
AwakHari ni awak nampak comelSemua orang pujiTapi saya puji dalam hatiPadahal nak gak puji sekuat hati
AwakHari ni saya senyum kat awakTapi awak jalan depan sayaJadik senyum pun tak guna
AwakHari ni awak tegur sayaTapi saya buat-buat pekakPadahal nak elak daripada tak boleh berhenti borak
AwakHari ni saya tegur awakTapi saya tegur awak dalam hatiJadi awak tak penah dengar all the gud lucks and take care hari-hari
AwakHari ni kita duduk semejaTapi rasa cam jauh gilerPadahal tak sampai sedepa
AwakHari ni awak beratur belakang sayaTapi saya tak tau nak cakap apeJadi saya blah macam tu aje
AwakHari ni berubah situasiTapi Saya still kat siniPadahal dah kosong tak berisi
AwakHari ni saya nampak awak dari McDTapi awak tak macam dulu lagiJadi saya terdiam sendiri
AwakHari ni saya dah janji..nak pergiTapi tak tau kenapa tak boleh pergi
AwakHari ni saya menyesal ada ego yang tinggiTapi dah takde harapan kat siniJadi nak tak nak terpaksa sendiri
AwakHari ni hari terakhir nampak awakTapi awak tak toleh siniAwak fokus kat tv
AwakHari ni saya tengok gambar kita senyumTapi gambar tinggal gambarNak buang sayang nak simpan sedih
AwakEesok antara kita ada “balai berlepas”Esok…tiada esok untuk sayaEsok juga…tiada esok untuk awak
AwakSemoga satu hari nanti saya menginsafi diriTak nak ada ego tinggi lagiBuat sakit hati
AwakSebelum pergiHari ni...kat siniSaya janjiSemua ni untuk awak…Sebab kenal awak anugerah terindah pernah saya miliki….Terima kasih awak….

No comments:

Post a Comment